Bohemica Olomucensia 2020, 12(1):192-199

Obrat ke čtenáři jako nástroj marketingu

Vendula Čepicová

Turning to the reader as a marketing tool

Published: March 1, 2020  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Čepicová, V. (2020). Turning to the reader as a marketing tool. Bohemica Olomucensia12(1), 192-199
Download citation

References

  1. KLÍČOVÁ, Eva. (2020a). "Kritika v osamění: první bilance české literatury 2019"; Host 36, č. 1, s. [20]-26
  2. KLÍČOVÁ, Eva. (2020b). "Snad jsme našli cestu z devadesátek, už byl nejvyšší čas. Rozhovor s Kritičkou roku 2020 Evou Klíčovou"; Tvar 32, č. 2, s. 4-6
  3. BALAŠTÍK, Miroslav. (2020). "Kritika versus čtenáři"; Host 36, č. 2, s. [30]-33
  4. BLAŽKOVÁ, Hana. (2020). "Česká literatura nevzkvétá. Národní obrození v rukách Hostu"; A2 16, č. 3, s. 4
  5. JANOUŠEK, Pavel. (2020). "Mytologie čtení aneb Spisba o četbě"; Host 36, č. 4, s. 23-27
  6. ČIHÁKOVÁ, Barbora. (2020). "'Velké dějiny' v knihách Aleny Mornštajnové"; Dějiny a současnost. Zčásti [on-line]. Dostupné z: http://dejinyasoucasnost.cz/archiv/2020/3/velke-dejiny-v-knihach-aleny-mornstajnove/
  7. LUKÁŠ, Martin. (2020). "Literární kritika jako fackovací panák. O takzvaném bilancování První bilance 2019"; [on-line]. Dostupné z: http://www.h7o.cz/literarni-kritika-jako-fackovaci-panak/
  8. TRÁVNÍČEK, Jiří. (2019). "Chvála literární inkluze"; Host 35, č. 8, s. 52-53

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.