Bohemica Olomucensia 2014, 6(3):191-207 | DOI: 10.5507/bo.2014.020

Víc než mýtus a metafora: K narativitě v digitálních médiích

Marie-Laure Ryanová

MORE THAN A MYTH AND METAPHOR: A NARRATIVE APPROACH IN DIGITAL MEDIA

Zveřejněno: 1. září 2014  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Ryanová, M. (2014). Víc než mýtus a metafora: K narativitě v digitálních médiích. Bohemica Olomucensia6(3-4), 191-207. doi: 10.5507/bo.2014.020
Stáhnout citaci

Reference

  1. AARSETH, Espen (1997). Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature. Baltimore: Johns Hopkins University Press. Přejít k původnímu zdroji...
  2. AULETTA, Ken (1999). What I Did at Summer Camp. The New Yorker 7/26, s. 46-51.
  3. CASSELL, Justine - JENKINS, Henry, eds. (1998). From Barbie to Mortal Kombat. Cambridge, Mass: MIT Press. Přejít k původnímu zdroji...
  4. DON, Abbe (1990). Narrative and the Interface. In: LAUREL, Brenda, ed. The Art of Computer Interface. Redding, Mass: Addison Wesley, s. 383-391.
  5. FERGUSON, Niall, ed. (1997). Virtual History: Alternatives and Counterfactuals. London: Macmillan.
  6. GIBSON, James J.(1977). The Theory of Affordances. In: SHAW, Robert - BRADSFORD, John, eds. Acting and Knowledge: Toward an Ecological Psychology. Hillsdale, N. J.: Lawrence Erlbaum.
  7. I'm Your Man (film), premiéra 1998. Režie: Bob Bejean. Hrají: Mark Metcalf, Colleen Quinn a Kevin M. Seal.
  8. JOHNSON, Steven (1997). Interface Culture. How New Technology Transforms The Way We Create and Communicate. San Francisco: HarperEdge.
  9. JOYCE, Michael (1995). Of Two Minds: Hypertext, Pedagogy, and Poetics. Ann Arbor: University of Michigan Press. Přejít k původnímu zdroji...
  10. LANDOW, George P. (1997). Hypertext 2.0: The Convergence of Contemporary Critical Theory and Technology. Baltimore: The Johns Hopkins University Press (1. vydání 1992).
  11. LARSEN, Deena (1993). Marble Springs. Hypertext software. Cambridge, Mass: Eastgate Systems.
  12. LAUREL, Brenda (1991). Computers as Theatre. Menlo Park, Ca: Addison Wesley.
  13. LAUREL, Brenda (1993). Art and Activism in VR. Wide Angle, vol. 15, no. 4, s. 13-21.
  14. LAUREL, Brenda, ed. (1990). The Art of Computer Interface. Redding, Mass: Addison Wesley.
  15. MURRAY, Janet E. (1997). Hamlet on the Holodeck. The Future of Narrative in Cyberspace. New York: The Free Press.
  16. OLAFSON, Peter (2000). Game Theory. New York Times, 5. října 2000.
  17. WALTON, Kendall (1990). Mimesis as Make-Believe. On the Foundations of the Representational Arts. Cambridge, Mass: Harvard University Press. Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.